Αναζήτηση Προϊόντων

Αναζητήστε το όνομα ή τον κωδικό του προϊόντος

Αποτελέσματα Κατασκευαστών:

Αποτελέσματα Κατηγοριών:

Αποτελέσματα Προϊόντων:

Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα με αυτά τα κριτήρια
Προχωρημένη Αναζήτηση
Νέος Πελάτης
Είστε νέος πελάτης; Καλως ήρθατε!
Εγγεγραμμένος πελάτης
Είστε ήδη μέλος; Συνδεθείτε:
(+30) 2661033774

Δευ - Σαβ 08:00-17:00         info@electrothermoco.gr

EN / GR
0
0,00€
Το καλάθι σας είναι άδειο
Υπαναχώρηση / Επιστροφή & Aντικατάσταση Προϊόντων
Το electrothermoco.gr μπορεί να προβεί σε αντικατάσταση εμπορεύματος μόνον εφόσον παραδόθηκε λανθασμένο προϊόν (έγινε λάθος από το electrothermoco.gr στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση ή στην αποστολή). Στην περίπτωση αυτή τα προς αντικατάσταση προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική άριστη κατάσταση (as new) στην οποία παραδόθηκαν στον πελάτη/παραλήπτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι η εργοστασιακή. Απαραίτητα είναι επίσης όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Τιμολογίου, Δελτίου Αποστολής , οδηγίες χρήσης κ.ο.κ).

Πριν από κάθε επιστροφή πρέπει να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα του electrothermoco.gr. Σε κάθε περίπτωση η αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

1) επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το electrothermoco.gr 
2) το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
3) το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. Τιμολόγιο, Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ)

Σε περίπτωση που ο παραλήπτης δεν ενημερώσει το electrothermoco.gr εντός 14 ημερών τότε το electrothermoco.gr δύναται να μην αποδεχτεί την αντικατάσταση (αδικαιολόγητη καθυστέρηση).

Το electrothermoco.gr προβαίνει, σύμφωνα με τα ανωτέρω, σε αντικαταστάσεις και όχι σε επιστροφή χρημάτων. Σε περίπτωση αντικατάστασης εμπορευμάτων με βάση τα ανωτέρω το electrothermoco.gr επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής του εμπορεύματος αλλά και της αποστολής της νέας συσκευής στην ίδια διεύθυνση της αρχικής παράδοσης.
 

Δικαίωμα υπαναχώρησης: 14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης

Εάν αγοράσετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία μέσω διαδικτύου, τηλεφωνικά ή από πωλητή στην πόρτα σας (αυτό αποκαλείται με νομικούς όρους «εξ αποστάσεως σύμβαση» ή «σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος») έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να ακυρώσετε τη σύμβαση εντός 14 ημερών χωρίς να πρέπει να εξηγήσετε τους λόγους (αυτό ονομάζεται «περίοδος υπαναχώρησης»). Για εμπορεύματα, αυτό σημαίνει 14 ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης, ενώ για υπηρεσίες 14 ημέρες από την ημερομηνία που συμφωνήθηκε η σύμβαση. Ωστόσο, αν η λήξη της περιόδου υπαναχώρησης συμπίπτει με αργία, η προθεσμία παρατείνεται μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Κόστος της επιστροφής των εμπορευμάτων

Εάν αποφασίσετε να επιστρέψετε το προϊόν εντός της περιόδου υπαναχώρησης των 14 ημερών, εσείς οφείλετε να αναλάβετε τα έξοδα της αποστολής και της συσκευασίας. Η μόνη εξαίρεση είναι αν ο πωλητής προσφέρεται να πληρώσει τα έξοδα αυτά. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να ενημερώνεστε για τους όρους προτού αγοράσετε κάτι.

Εξαιρέσεις

Σημείωση: η περίοδος υπαναχώρησης των 14 ημερών δεν ισχύει για τα εξής:

  • προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή είναι σαφώς εξατομικευμένα
  • συμβόλαια για επείγουσες επισκευές και συντήρηση
Φίλτρα